Jump to content
  • Checkout
  • Login
  • Get in touch

osCommerce

The e-commerce.

Chrisso

Pioneers
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

Recent Profile Visitors

1,255 profile views

Chrisso's Achievements

  1. I would like to sincerely thank everyone who has contributed to the decision-making process. Now my shop for record pins and accessories is online: https://mrstylus.com/ @ArtcoInc Thank you for helping me to understand each version. I ended up with Frozen @stratula The language pack worked wonderfully, thank you! @Gutesvonuns Brave, hold out, test. I have not done anything else (and probably most of them). Live long and prosper
  2. @ArtcoInc Thank you for your detailed statement, in fact, I see something clearer now. Can you tell me please if there is a way to import the products (descriptions in German and English) from 2.3.4 into the Community Edition (Responsive-osCommerce-master.zip)? The customer data and orders are obsolete ... OsC-BS, Edge, Final/Frozen are only different names or forks? Thanks again! Chriss
  3. Hallo liebe Community, ich habe einen OSC-Shop "geerbt", der aus der Version 2.2 entstand und nun auf 2.3.4 (mit unterdrückten Fehlern) theoretisch laufen würde. Ein paar Anpassungen fehlen halt noch für den deutschen Markt und EU-Datenschutz, aber: Ich bin mir nicht sicher, ob ich nicht vor dem nächsten Neustart wechseln soll zu WooCommerce. Irgendwie laufe ich hier immer wieder gegen Wände mit meinen Fragen, das Vertrauen um die Zukunft von OSC ist da einfach nicht so richtig da. Vielleicht könnt ihr ja etwas Licht ins Dunkel bringen? * Version 2.3.4 und 2.3.4.1 - es gibt kein Update hierfür, aber gibt es auch Unterschiede in den Versionen? Was bitte bedeutet Bootstrap und wenn von "APP" gesprochen wird, reden wir da von Module und Contributionen, die mittels Klick installierbar sind? * Version 3.* - äh - was ist das denn nun? * ist OSC auch heute noch zeitgemäß den Anforderungen entsprechend, wie z.B. Datenschutz, Responsive Webdesign, SEO und Sicherheit? Ich freue mich, über eure Erfahrungen zu lesen. Liebe Grüße Chriss
×
×
  • Create New...