Jump to content



Community Status Updates


Photo

wHiTeHaT

Seen an order status of a client that made me smile: "Waiting head service"
Feb 15 2017 00:51
  • MrPhil's Photo
    MrPhil
    Was it Milo Y. by any chance?
    Feb 23 2017 14:15
  • wHiTeHaT's Photo
    wHiTeHaT
    I dunno who that is, but the status was for an engine that require restauration services.
    Feb 25 2017 20:42
  • allaboutwicker's Photo
    allaboutwicker
    LOL :)


    Mar 06 2017 02:53
Photo

wHiTeHaT

Remember, remember, the 5th of November :
Nov 11 2016 11:02
  • wHiTeHaT's Photo
    wHiTeHaT
    https://github.com/osCommerce/oscommerce2/commit/cc772ca9e12cfe402af633bccbe37534db8587e1
    Nov 11 2016 11:02
Photo

wHiTeHaT

To all the Americans : My Condolences.
Nov 09 2016 11:51
  • raiwa's Photo
    raiwa
    Can't stop doing it
    Nov 09 2016 18:50
  • allaboutwicker's Photo
    allaboutwicker
    LOL Thanks for sharing that! It is quite addictive though..



    Nov 09 2016 18:56
  • Dan Cole's Photo
    Dan Cole
    Gotta love it!
    Nov 09 2016 19:19
Photo

wHiTeHaT

OSCOM::getDef('woot_woot')
Nov 01 2016 10:45
Photo

wHiTeHaT

Yippee Ki Yay M**rf**r
Oct 31 2016 13:10
  • PupStar's Photo
    PupStar
    Welcome to the party pal!
    Oct 31 2016 15:05
  • Tsimi's Photo
    Tsimi
    Someone is watching too many movies...
    Nov 01 2016 08:05
Photo

wHiTeHaT

Working on an off/on-line osc based on webSQL and indexedDB with live Sync. Sorry if i am not around.
Mar 02 2016 22:00
  • wHiTeHaT's Photo
    wHiTeHaT
    FULL osc demo database loads in 0.03 seconds .... hell yeah!!

    Mar 02 2016 22:05
  • Tsimi's Photo
    Tsimi
    Hi H! *handwave*
    Mar 04 2016 07:26
Photo
Photo

wHiTeHaT

Slowly landing back on my feet again...Be back soon!!!
Aug 18 2015 08:46
Photo
  • Tsimi's Photo
    Tsimi
    1104 and climbing....
    Jul 03 2015 07:04
Photo

wHiTeHaT

Significant good results with mod_pagespeed
Jun 28 2015 10:32
  • wHiTeHaT's Photo
    wHiTeHaT
    Godaddy has mod_pagespeed on there servers,my advice if hosted on Godaddy is to take advantage of it.

    Jun 29 2015 09:30
Photo
  • wHiTeHaT's Photo
    wHiTeHaT
    https://www.youtube.com/watch?v=TpqAUtzWDuw
    Jun 21 2015 10:27
Photo
Photo

wHiTeHaT

Preparing read language definitions from Database, and hell yeah... it works!!!!!!
Jun 13 2015 11:59
  • wHiTeHaT's Photo
    wHiTeHaT
    http://i.imgur.com/993MW.jpg
    Jun 13 2015 12:43
Photo

wHiTeHaT

V3 variants to osC 2.4 oww yeahhhhh
Jun 08 2015 13:20
  • auzStar's Photo
    auzStar
    Yeah baby, yeah! - ap
    Jun 10 2015 09:34
Photo

wHiTeHaT

Today is my final (php-developer) exam!!!!!!!!!!!
Jun 03 2015 05:24
  • wHiTeHaT's Photo
    wHiTeHaT
    Not got results back so...???????

    Jun 04 2015 15:53
  • Dan Cole's Photo
    Dan Cole
    How did you feel about it...piece of cake or what?
    Jun 05 2015 17:34
  • wHiTeHaT's Photo
    wHiTeHaT
    The tasks where peanuts, however the time we had for the tasks was to short, so we never could finish all the tasks.We all complained about it.I was very dissapointed and angry of that.
    Jun 06 2015 09:00